Head küsimused

Tänases EPL-is ilmus intervjuu Maret Maripuuga, mille autor Kadri Ibrus ei lase ennast rajalt kõrvale juhtida ning küsib intervjuu jooksul korduvalt ühte küsimust nagu värske jälje üles võtnud noor hagijas. Aga see on ainult asja üks pool. Oluline on ka see, et ta näib teadvat, kuidas ja mismoodi dokumendid üldse liiguvad või liikuma peaksid. Vahva.

Näited:

**Siin dokumendis on see kirjas. Siin on kirjas, et on ebareaalsed tähtajad. Aga te ütlete mulle, et te pole sellest üldse kuulnudki. Te ju lugesite selle dokumendi läbi, kui te sellele alla kirjutasite?

**Ma ei saanud sellele esimesele punktile vastust. Te ütlete, et te polnud kuulnudki, et IT-mehed ütlevad, et nad ei saa selle ajaga hakkama, ja samas annate sellele kirjale „jah”. Ma eeldan, et olete selle läbi lugenud, kui annate allkirja?

**Palun vastake mu küsimusele. Kas te lugesite terve selle dokumendi läbi, kui te sellele allkirja andsite?


**Kas te saate aru, milles meie näeme, et te olete valetanud? Te olete näinud seda dokumenti, kus on kirjas, et IT-mees hoiatab, et on olemas probleemid.

**Ma ei küsinud määrusest. Ma küsisin: kas te olete üldse kuulnud, et on probleem tähtaegadega?

**Te olite siis ju ikkagi kursis, et olid mingid IT-probleemid?

0 comments:

 
©2009 Memokraatia | by TNB