Vikerkaart tasub lugeda

Ja kui mitte sellenimelist ajakirja, siis väliseestlast Vello Vikerkaart ikka. Tänases Ekspressis on tal näiteks meediakriitiline arvamusartikkel "Elu väikesel ekraanil". Pisike stiilinäide:

"Mu eesti keel ei ole perfektne ja vahel ma ei ole päris kindel, kas "Reporter" ikka tõesti toodab niisugust jama, nagu mulle näib.

Krimidraamad on populaarsed nii Kanal 2s kui ka TV 3s, ja paljudes neist mängib mõni noorematest vendadest Baldwinitest, mis tähendab, et tähelepanelikule vaatajale on mõrvar teada esimese kahe minutiga."

Tal on blogi ka.

1 comments:

SUSAN BENSON said...

Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

Kas vajate projekti lõpuleviimiseks ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pikaajalisi ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või kirjutage mulle otse WhatsAppis: +447903159998 ja saate vastuse kohe.

Oleme terviklik finantsteenuseid pakkuv ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil täita kõiki teie püüdlusi. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

Siin on mõned põhjused, miks peaksite laenu saamiseks meiega ühendust võtma;
* Mugavus - laenu saate taotleda igal ajal ja igal pool.
* Paindlik summa - otsustate, kui palju soovite laenata.
* Kiire otserahastus - saate oma laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
* Paindlik intressimäär - taskukohane intressimäär 3%.
* Kõrge heakskiitmise määr
* Paindlik tagasimakse - saate võimaluse valida tagasimaksekuupäev kas iganädalase, kuu- või aastase kestusega 1–30 aastat.
* Lihtne veebirakendus.
* Isikupärane juhendamine ja asjatundlikkus.
* Varjatud tasud puuduvad

Ärge kaotage võimalust rahaliste vahendite puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, me saame teid aidata laenuga, kuna oleme aidanud paljusid eraisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas kokku puutunud finantsraskustega

Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus selle e-posti aadressi kaudu sunshinefinancialgroupinc@gmail.com või WhatsAppis aadressil +447903159998.

Vahendajad / konsultandid / maaklerid on teretulnud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täielikus usalduses teeme koostööd kõigi asjaosaliste huvides.

 
©2009 Memokraatia | by TNB